3 consells per gestionar el temps de forma intel·ligent

04/08/2021 Escrito por

Aprendre a administrar el nostre temps és una habilitat que cal adquirir a força de pràctica per desenvolupar rutines que ens permeten ser més productius.

Si no som capaços de fer-ho, el nostre rendiment laboral i professional es ressentirà però la nostra vida personal també, sense oblidar, l’estrès i malestar que ens produirà.

Hi ha senzilles pràctiques que ens ajudaran en el nostre dia a dia i ens permetran ser més eficaços.

A continuació indiquem 3 punts claus per gestionar el teu temps de forma intel·ligent:

1. Portar una agenda

Programar la nostra setmana i el nostre dia ens permetrà saber per endavant tots els nostres compromisos diaris i, per tant, organitzar-nos millor i conciliar la nostra vida personal i professional.

2. No assumir compromisos que no es puguen complir

És a dir, si has de dir que no a una reunió o a un pla, es diu i es proposa una alternativa, perquè en cas contrari, aconseguiràs omplir la teua agenda de compromisos que se solapen i, per tant, d’impossibles. T’endarreriràs amb lliuraments i pots posar en perill el bon funcionament de les teues tasques que sí que estaven programades.

3. Aprendre a prioritzar

No tot és urgent ni tot és important, no cal oblidar-ho. Si no som capaços de distingir el que és urgent i l’important, tindrem un problema que ens complicarà el nostre dia a dia i acabarà per fer-nos completament improductius, obligant-nos a dedicar més temps a totes les nostres tasques.

Etiquetes: